Obserwatorzy

wtorek, sierpnia 28

Życie nie daje nam tego czego chcemy, lecz tylko to co dla nas ma.

Dzień jak codzień. Wakacje się kończa. Muszę przyznać, źe to były moje najgorsze wakacje. Nie wydarzyło się nic szczególnego w porównaniu z zeszłorocznymi wakacjami. Prawie wszystkie moje plany szlaf trafił. Przeraża mnie myśl o szkole, maturze. Najbardziej przeraża mnie matma. Zacznie się ciągłe gadanie o maturze. Dodatkowo czuje, że między mną a moją N w ostatnim czasie się popsuło. Zakończenie lata również nie zapowiada się pozytywnie. Impreza na którą miałyśmy iść w sobotę została odwołana, ale w 'zapasie' miałyśmy inna miejscówką, ale niestety N chce iść gdzieś indziej. W sumie nie ma co fajnie kończyć tych wakacji, bo takie nie były. A tu moja paczuszka, która dzisiaj do mnie dotarła ;)



xoxo

3 komentarze:

  1. Czemu zapomnieć !? ;) Nigdy nie malowałaś skoro się tym interesujesz ! Pewnie umiesz malować ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem co jest w tej paczce ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. ja teraz zaczynam szkołę po zawodówce i tez mnie matura bedzie czekac za 2 lata ;p juz sie boje
    Zapraszam do mnie, u mnie konkurs + nowy post :))
    + obserwuje
    Pozdrawiam NieDlaCiebieBeybee

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za wszystkie pozytywne jak i negatywne komentarze, subiektywna krytyka mile widziana ;)