Obserwatorzy

niedziela, kwietnia 22

Trochę mine tu nie było, ale brak czasu na cokolwiek. Wiem, że to słabe wytłumaczenie, ale jakoś staciłam chęci na pisanie, na chodzenie do szkoły, na spotykanie sie ze znajomymi etc. W ten weekend w ramach 'resetu' postanowiłam nigdzie nie wychodzić, spędziłam trochę czasu sama ze sobą ;) Powiem więcej przyszły weekend to już będzie na maksa odcinanie się. Wyjeżdżam w góry. Nie ma nic piękniejszego niż miłość do gór <3 Już od dłuższego czasu marzy mi się wyjazd w góry i w końcu go zrealizuje. Zero interenetu, zero telefonu, czysta samotność <3 W środę odwiedziłam przypadkowo galerię chandlową i oczywiśćie wyszłam z paroma cudeńkami ;)




                                                            t-shirt wiązany Bershka 49,90zł




                                              spodnie na gumce w pasie i nogawkach Bershka  79,90zł


                                                                 luźna koszulka h&m 24,90zł
                             

                                                                  t-shirt Zara 49,90zł









                                                         
                                                             Stradivarius 329zł

22 komentarze:

  1. świetne rzeczy ;)
    P.S za aparat zapłaciłam 2500zł

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba, koszula z h&m świetna, prosta, ale takie lubię najbardziej <333

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzki z motywem flagi - super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne buty, chociaż sama bym ich nie kupiła :D

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog ;) Podoba mi się ! ;) Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy, a buty genialne <3 Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sklep "Breshka" <33 Koszulka bardzo ładna , mom pleas <3

    Ja nigdy w życiu nie byłam w górach , ale i tak pewnie wolałabym morze <3

    Jaki nagłówek arrr <2 :D Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez tak miałam, że nie pisałam, miałam dość szkoły i znajomych, to minie :) Bardzo fajna pierwsza bluzeczka i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam różnego rodzaju bluzki z flagą amerykańską! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ohh love all dear!!amazing boots!!
    xoxo=)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog, z pewnością zajrzę tu nie raz ;)

    Wpadnij na mojego bloga który powstał wczoaj ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. To życzę udanego wyjazdu i odpoczynku czasem się przydaje pobyć z samym sobą, oczyścić umysł. Zakupy widzę jak najbardziej udane i owocne ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, niedawno zmieniłam adres bloga z gooddamnmoment na http://madame-chocolate.blogspot.com/
    Zapraszam na nowy, odmieniony blog! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne spodnie i top z flagą amerykańską:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne buty :D
    Obserwuję o zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne buty , bluzki też mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za wszystkie pozytywne jak i negatywne komentarze, subiektywna krytyka mile widziana ;)