Obserwatorzy

wtorek, listopada 6

must have

Must have na piątkowe zakupy i nie tylko. Kochane moja N w ten weekend obchodzi swoje 19naste urodziny. Co mogę kupić mojej staruszce ? PROSZĘ POMÓŻCIE!





kubek termiczny w kształcie obiektywu





                                                     płyta z piosenkami z filmu 'Prawo Agaty'


                                                            książka o Amy Winehouse 'Ratując Amy'


 
                                                             
                                                            sukienka na ostatki


                                                                  burgundowe spodnie

 



komin burgundowy
 


 czapka typu krasnal


 
 sukienka na ostatki part 2




                                                            rajtki z napisem <3







                                                          bransoletka Missiu o której zrobię osobny post




12 komentarzy:

  1. Nie znam Twojej przyjaciółki, więc trudno mi określić co byłoby dla niej dobre, ale jestem za bransoletką lub kominem :)
    www.czekamnacos.blogspot.com :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale te rajstopki są świetne jeszcze takich nie widziałam :) z sukienką ciężko trafić więc może książka lub bransoletka się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kubek to coś genialnego :> już go dawno widziałam niby to tylko kubek ale jest świetny !
    A zdradzisz co to za okolice tarnowa? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej wybacz! Moje niedoczytanie :x

    OdpowiedzUsuń
  5. lo, te rajstopy są genialne! :) i kubek i komin tez :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem także za bransoletką :)
    pozdrawiam!

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do nagrody Liebster award :D szczegóły na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi osobiście wszystkie pomysły baaaardzo się podobają, a taki kubek sama chciałabym mieć <3!

    OdpowiedzUsuń
  9. aparat <3
    Tak w ogóle bardzo podoba mi się ten blog - obserwuję i będę tu chętnie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej to mnie zaskoczyłaś tym kubkiem termicznym :P

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za wszystkie pozytywne jak i negatywne komentarze, subiektywna krytyka mile widziana ;)