Obserwatorzy

wtorek, listopada 27

Kochane chciałam zrobić post po mojej długiej nieobecności i chciałam wrzucić kilka zdjęć, ale nie mogę wyskakuje taka informacja o.O czy któraś wie jak mogę dodać zdjęcie ? ;o

Ups! Nie masz już miejsca. Wykorzystujesz 100% miejsca na zdjęcia – 1 GB. Kup więcej miejsca
Zdjęcia są przechowywane na Twoim koncie usługi Picasa Web Albums i zajmują miejsce w Twojej darmowej przestrzeni dyskowej na zdjęcia o wielkości 1 GB. Dokupiona przestrzeń jest współużytkowana przez różne usługi Google i jest doliczana do darmowej przestrzeni. Więcej informacji

1 komentarz:

  1. ja tez tak mialam, odpowiedzi od nikogo sie nie doczekalam. ale po prostu usunelam z Picasa Web zdjecia z poprzedniego blogai moglam wrzucac, niby mozna sciagnac dysk google, sciagnelam ale nie mam pojecia co dalej.

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za wszystkie pozytywne jak i negatywne komentarze, subiektywna krytyka mile widziana ;)