Obserwatorzy

środa, stycznia 19

Top secret

Jak tak dalej pójdzie, niedługo będę musiała zmienić szafę ;D
Od tygodnia są zakupy,zakupy i zakupy. I nie zapowiada się na koniec, co mnie nie matrwi lecz cieszy :DD
Bardzo zadziwił mnie Top Secret. Zadziwił pozytywnie ;-)
Wchodząc do Top Secret byłam przeciwna. Nawet powiedziałam mamie ' Mamuś no chodźmy stąd, tu  nic nigdy nie ma.'  Dalej ciągnełam mame żebyśmy tam nie wchodziły, no ale cóż weszłyśmy.  I dostałam olśnienia!
Kolekcja wiosna 11 bardzo mnie zaskoczyła, swoją lekkoscią, zwiewnościa i taką świeżością no i oczywiście FLORALEM! <3
I zakupiłam o to taką sukieneczkę. Bombka, z odpinanymi szelkami, jednym słowem jest BOSKA! <3
No i jeszcze kupiłam świetny T-shirt ze stolicami mody. New York, Paris, London! <3
W dwóch już byłam. Czas na trzecią! <3 NY <33333333333333

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za wszystkie pozytywne jak i negatywne komentarze, subiektywna krytyka mile widziana ;)