Obserwatorzy

poniedziałek, stycznia 10

kraków, shopping, aparatka

No cóż po 4 miesiącach spokoju jakim był brak kataru rozebrało mnie na dobre. Zapalenie górnych dróg oddechowych i zatok. Najgorsza była noc z środy na czwartek. Jeszcze nigdy się tak źle nie czułam ( a do września byłam niemal ciągle chora). Po 4 dniach, 4 najgorszych dniach poszłam do lekarza. Można powiedzieć że jestem już zdrowa, ale pani doktor kazała mi zostać do końca tygodnia w domu. 3 tygodnie ferii. Co roki jestem chora tydzień przed feriami. Jutro czeka mnie Kraków. Mam nadzieję, że załapię się jeszcze na jakieś wyprzedaże. Od jutra będę aparatką! :D Czeka mnie aparat. Tak, tak będę nosić aparat :)
A tymczasem idę spać bo rano czeka mnie pobudka o 6:00 i 2 h  jazda pociągiem.


O to kilka celebrytów z metalowym uzębieniem ;d






1 komentarz:

dziękuje za wszystkie pozytywne jak i negatywne komentarze, subiektywna krytyka mile widziana ;)