Obserwatorzy

niedziela, grudnia 30

Bey, bey 2012

Dziękuje Święty Mikołaju (czyt. tato) ;D

Dobrze, że święta się już skończyły, bo jeszcze chwila i bym się nie zmieściła w moją 100dniówkową sukienkę. Planów na Sylwestra jak nie było tak nie ma. Niech żyje spontan. Ale na pewno nie będziemy się nudzić. W końcu w takim dniu nie można się nudzić! Bardziej Sylwestrowego posta napiszę jutro, z bilansem całego roku i życzeniami dla Was!

Byłam dzisiaj na mini zakupach z zamiarem kupienia stanika do sukienki bez pleców, ale jak zobaczyłam na każdym sklepie napisy SALE, -30%, -50%, -75% etc. nie mogłam się powstrzymać, żeby do takiego sklepu nie wejść. Kupiłam kilka fajnych i tanich rzeczy. Najbardziej jestem zadowolona z panterkowo-ćwiekowych lordsów. Kupiłam je w Bershce za jedyne 59,90zł ! Czekały na mnie! Były ostatnie w moim rozmiarze! No i oczywiście t-shirty ze Stradivariusa za 19,90zł

Jutro o tej porze będzie nam już szumiało w głowach, będziemy mieć fajny humorek, będziemy w gronie znajomych, przyjaciół. Będziemy żegnać stary rok i witać nowy! Każdy koniec jest początkiem czegoś nowego! Pamiętajcie o tym! Często o tym zapominamy! Nowy rok to nowy początek, nowe nadzieje, nowe postanowienia! <3













xoxo

8 komentarzy:

  1. iPhone <3
    Świetne zakupy, buty najlepsze :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy:) skąd są te spodnie z ostatniego zdj?

    OdpowiedzUsuń
  3. super zakupy! a mikołaj meeeega, i mi przydałby się taki :)


    ALEXANDRRRA.BLOGSPOT.COM

    zapraszam do wzajemnej obserwacji, co Ty na to? :)

    pozdrawiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balerinki cudne ; D Zapraszam http://zacofanawswoimswiecie.blogspot.pl.

    Wesołych swiat;d

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za wszystkie pozytywne jak i negatywne komentarze, subiektywna krytyka mile widziana ;)