Obserwatorzy

piątek, lutego 3

Z racji, że na polu jest −273.15° postanowiłam zostać w domu. zrobiłam zapas na wieczorny piątkowy wieczór, gazety, chispy, popcorn i lody <3
Czekam na dwa filmy!

Big love

http://www.filmweb.pl/video/trailer/nr+1-27039

Pewnego dnia szesnastoletnia Emilia urywa się ze szkoły i wsiada do samochodu niedawno poznanego Maćka. Nowi znajomi nie mają żadnego planu ani pomysłu na dalszą podróż. Ale za to coraz bardziej się sobie podobają. Wkrótce zostają parą. Są nierozłączni i bezgranicznie w sobie zakochani. On - charyzmatyczny i namiętny. Ona - szalona i całkowicie mu oddana. Razem stanowią gorącą, ale też wybuchową mieszankę. Niczego do szczęścia nie potrzebują. Tylko siebie nawzajem. Błogi stan nie utrzymuje się jednak długo. Po paru latach ich miłość robi się coraz bardziej toksyczna.

I że Cię nie opuszczę

http://www.filmweb.pl/film/I+%C5%BCe+ci%C4%99+nie+opuszcz%C4%99-2012-563139

On kocha, lubi, a ona ... zapomina. Młode małżeństwo bierze udział w zdarzeniu, które na zawsze odmieni ich życie. W jego wyniku śliczna Paige traci pamięć, a mąż staje się dla niej obcym mężczyzną. Leo musi sprawić, by żona po raz drugi zakochała się w nim bez pamięci. Czeka ich druga pierwsza randka i drugi pierwszy pocałunek, więc nie obędzie się bez śmiechu i wzruszeń. Czy przysięga "i że cię nie opuszczę" odzyska swoją moc?

8 komentarzy:

  1. Napisałam do nich czy zechcieli by współpracować z blogiem i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak to są produkty do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z miłą chęcią;) I już obserwuje i czekam na Ciebie;)

    Pozdrawiam,
    Anna
    http://www.anna-kowalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twój blog, wiele ciekawych rzeczy tutaj znalazłam :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. może obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie, ktoś mi już o nich wspoinał, tylko kurczę wciąż nie mam kiedy obejrzeć
    miłego wieczoru, ba i weekendu

    OdpowiedzUsuń
  7. :) wiem, ale w ten sposób lista filmów mi się wydłuża, a jak tak dalej pójdzie to połowy tego co bym chciała obejrzeć zapomnę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten drugi wydaje się być fajny ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za wszystkie pozytywne jak i negatywne komentarze, subiektywna krytyka mile widziana ;)