Obserwatorzy

wtorek, grudnia 27

sylwester help!

Dziewczyny pomocy! do sylwestra zostały 4 dni, a ja nie mam pomysłu w czym iść.. w czwartek wybieram się do galerii krakowskiej i mam nadzieję, że tam coś dla siebie znajdę. przerażają mnie te dzikie tłumy.. nienawidzę robić zakupów dosłownie bijąc się o daną rzecz i  stojąc 20 min w kolejce, żeby zapłacić.. no ale cóż, damy radę. gorsze jest to, że nie wiem w czym chce iść, czy w sukience, czy w spódnicy czy jeszcze w całkiem czymś innym. w sumie to myślałam o szortach z wyższym stanem ze względu na mój big brzuch ;x tylko nie wiem co założyć na górę








1 komentarz:

  1. Obie to sukienki :) Ja dzisiaj stałam 20 minut w kolejce do przebieralni - masakra!

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za wszystkie pozytywne jak i negatywne komentarze, subiektywna krytyka mile widziana ;)